Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Je
Jellet123 - 19-01-2021 15:07:10
Geldzaken & Recht

Klantenservice paypal


hallo,




ongeveer 180 dagen geleden kreeg ik een melding van paypal dat mijn account permanent is geblokkeerd en dat ik mijn saldo er na 180 dagen af kon halen. nu zijn de 180 dagen bijna om (23januari) maar paypal heeft 15 januari mijn volledige saldo naar henzelf overgemaakt. volgens hen heb ik  "het beleid inzake redelijk gebruik" overtreden en nu hebben ze mijn volledige saldo afgepakt als "schadevergoeding". dit is te absurd voor woorden want ik heb altijd netjes gehandeld en ik heb nooit één regel overtreden die in "het beleid inzake redelijk gebruik" staat.  en als ik vraag wat voor schade ik dan heb aangericht zeggen ze dat zij niet verplicht zijn om dat aan mij te vertellen, wat het dus gewoon diefstal maakt.


 


heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit aan kan vechten of hoe ik paypal kan bereiken? geen een telefoon nummer werkt namelijk.


 


alvast harstikke bedankt!


 


jelle