Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

abnamro
abnamro - 20-01-2021 13:28:08
Geldzaken & Recht

€ 1000 muntgeld kwijt omdat het apparaat veranderd was bij abn amro

beste myrthe,

het is begrijpelijk dat u baalt van de ontstane situatie en ik snap dat u graag een oplossing wilt voor uw vader. als u het niet eens bent met het antwoord dat zowel u als uw vader hebben gehad, kan uw vader telefonisch (0900-0024) een officiële klacht indienen.

onze klachtenafdeling zoekt uit wat er concreet gebeurt is en zal hierover een uitspraak doen. mocht er een afwijzing komen en uw vader is het daar niet mee eens, dan kan hij bij onze afdeling klachtenmanagement in beroep gaan. hij vraagt dan om de klacht opnieuw te beoordelen. deze brief kan opgestuurd worden naar:

abn amro bank n.v.


afd. klachtenmanagement (hq1125)


postbus 283


1000 ea amsterdam

de afdeling klachtenmanagement onderzoekt en beoordeeld de reactie die u vader op de klacht heeft gehad en geeft uw vader hier een terugkoppeling op.

met vriendelijke groet,

elvira
abn amro webcare