Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frankve - 20-01-2021 21:22:17
Geldzaken & Recht

€ 1000 muntgeld kwijt omdat het apparaat veranderd was bij abn amro

Ik snap de vergissing van "pa". en gezien de foto's ook niet zo heel gek eigenlijk.

afgezien van eerder gegeven antwoorden op de wijze van klacht indienen etc: zoals ik het lees erkent je vader dat er een fout is gemaakt. en schijnbaar erkent abn-amro ook dat het geld gestort was - ze hadden immers schade aan de machine door de munten en zijn hoge kosten aan reparatie betaald.

ik zou in dat geval zeggen: abn-amro moet dat geld gewoon terug geven, dat is niet van aa maar van je vader.

wil aa de kosten verhalen dan kan dat natuurlijk en kan je vader de hulp inroepen van zijn wa-verzekering (ik neem tenminste maar aan dat hij wa-verzekerd is - geen overbodige luxe).
de verzekering zal het in dat geval met abn-amro afhandelen.