Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 21-01-2021 13:44:46
Computers & Telefonie

Gsmweb hanteert onwijs slechte klantenservice

Waarom via gsmweb en niet bij tele2 besteld, daar is die direct (?) leverbaar kijk maar https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones/apple-iphone-12?id=22021492&memory=64gb&color=zwart&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=t2r32,tm201,tm204,sk342&lp=1&gclsrc=aw.ds&&gclid=eaiaiqobchmi2t-dmyat7givi813ch1j0qhueaayaiaaegj6ifd_bwe" target="_blank">hier

ik lees bij de kachten dat er na 2,5 maand het toestel eindelijk geleverd was. en al die verwijzingen, waarin zelfs geschreven wordt over (mogelijke) oplichting, kunt u wel overslaan, wat er niet is kan niet geleverd worden. volgende keer niet meer zo snel een club aanklikken die boven in de rij staat op i.n en zeker niet als daar ook nog advertentie bij staat tenzij het om een betrouwbare provider gaat. het enige wat u kan doen is de koop ontbinden, zo dat al lukt bij hen, en hopen dat u uw betaling terug krijgt en daarna direct naar tele2 gaan.

l.s.ik heb geen connecties met tele2, werk daar niet en heb er ook geen aandelen van.