Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 25-01-2021 12:45:08
Huishouden & Energie

Consument loket za

gewoon meteen een email sturen met daar in het bericht dat je alsnog afziet.


schriftelijk hoeft niet maar druk voor de zekerheid wel deze email af zodat je bewijs hebt.


helaas zijn dit soort gasten een mijt in de pels en bedonderen ze de boel gewoon.


zelf blokker ik hun nummers gewoon op me telefoon maar ik heb echt de neiging om hun nummers op internet te zetten.


dagelijks wordt ik door een 010 en een 020 nummer gebeld en als ik opneem dan hoor ik totaal niets maar het blijkt een call center te zijn van een energie leverancier.


doordat de energie belasting omhoog is gegaan proberen ze je te overtuigen dat hun leverancier* een stuk goedkoper is omdat en zo luid te tekst van hun "de electra duurder is geworden" terwijl het juist gas is die duurder is geworden! (bron meerdere mensen hebben dat aangegeven op een discusie groep) 
* deze noem ik maar even niet.