Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sira
sira - 05-02-2021 18:50:19
Winkels & Webshops

Heb ik recht op annulering van een bestelling als de leveringstermijn wordt overschreden zonder melding?

Het is u misschien ontgaan, maar vanwege de corona hebben veel bedrijven momenteel problemen met leveringen.

ik weet niet wat u bij kwantum besteld hebt, maar als voorbeeld, de levertijd op witgoedapparatuur van grote bekende merken is momenteel 3½ maand. ook krijgen bedrijven niet of nauwelijks onderdelen geleverd.
bij mij ging er vorige week ook een witgoedapparaat stuk en ben 2 dagen met diverse leveranciers in de weer geweest om aan een nieuw apparaat te komen en heb uiteindelijk de allerlaatste bij bol kunnen kopen, voor de rest kreeg ik overal nul op rekest, tenzij ik boven de € 1.000,- ging zitten.

dus, u kunt annuleren, maar hoe lang gaat het duren bij andere winkels/leveranciers?