Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Co
Contentino - 05-02-2021 20:45:24
Computers & Telefonie

Ziggo pakket - fout in het systeem

Maanden lang problemen met ziggo gehad waarbij regelmatig het modem in herstart ging en wij weer 15 min. zonder internet zaten en dit soms wel 10 keer per dag.
regelmatig kontakt gehad met de klanten service en dan kreeg je weer het vaste vragen protocool van een medewerker wat totaal nooit tot een oplossing kwam.
ik vraag mij af wat voor instructie,s deze mensen krijgen om de klant zolang mogelijk aan het lijntje te houden tot vervelends toe.
tussendoor ook nog een monteur geweest die het probleem ging oplossen, niet dus!.
momenteel sinds een maand géén problemen meer, maar ik ga nog niet te hard juichen gezien de slechte ervaringen met deze firma.