Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

S.
S.Mets - 05-02-2021 23:52:36
Computers & Telefonie

Ziggo pakket - fout in het systeem

Ziggo, zelfde nare ervaring meegemaakt. geen internet, tv en geen vaste telefoon meer.  elke dag bellen, steeds de vraag om de boel opnieuw te resetten, als ik op mijn werk was, "sorry mevrouw, dan kunt u nu niet resetten, we kunnen u dus niet helpen" ("maar resetten hélpt niet!!") mij werd aangeraden dan maar een dongel te kopen, omdat ik midden in een verkiezingsperiode de spin in het web was, horende doof, ziende blind. dreigen en vragen om de manager hielp niet, de verbinding werd zelfs verbroken. na 3 weken kwam er eindelijk een monteur, "oh ik zie het al, u heeft blikseminslag gehad, even een nieuwe modem plaatsen en klaar" maar, hoe kan het dat ik in al die tijd niet was geholpen?? omdat de monteur op vakantie was, en dit zijn regio was. voor mij nooit geen ziggo meer! zelfs de niet werkende dongel werd niet vergoed en de geleden schade, betaald abonnementsgeld,  werd niet vergoed.