Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 09-02-2021 23:10:29
Voeding & Gezondheid

Productaansprakelijkheid

@esthervanhaaften, pas vandaag is dit euvel bij alle supers en het kruidvat naar buiten gekomen. u weet nu nog niet of uw dochter daadwerkelijk lichamelijke schade gaat ondervinden. het is zo dat, als er al iets verkeerd gevonden is in product wordt alles teruggeroepen. dus op dit moment kun u er zelf ook nog totaal geen conclusies aan verbinden. mocht uw dochter klachten krijgen gaat dat niet van vandaag op morgen. wel, zonder haar te blijven pushen "of ze ergens pijn heeft" het gewoon in de gaten houden. afgelopen oktober had ik iets geconsumeerd wat direct erna uit de handel is gehaald. ik hield er een geperforeerde dunne darm aan over en ben, uiteraard, in het ziekenhuis terechtgekomen. een schadevergoeding heb ik niet gehad; ik was al blij dat ik tijdens de drukte van alle covid 19 opnames toch opgenomen en behandeld ben. wel een prachtig boeket bloemen gekregen. heb eigenlijk niet eens aan schadevergoeding gedacht. (de bloemen kwamen nadat mijn huisarts een mail had gestuurd aan de fabrikant) nota bene.