Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
intel08 - 12-02-2021 13:48:09
Geldzaken & Recht

Opschorting abonnement bij lexa

Als eerste wil ik u adviseren om regelmatig om uw bankrekening te kijken. u had dit natuurlijk al veel eerder moeten opmerken. laat dit in elk geval een les zijn. 

ten tweede, bekijk altijd of u echt hebt opgezegd en controleer altijd op een bevestiging. heb u echt opgezegd of hebt u op opgeschorten gedrukt destijds? hebt u bevestiging van een opzegging? indien u geen opzegging maar een opschorting hebt gedaan dan hebt u helaas pech. hebt u wel een opzegging gedaan maar geen bevestiging gehad? dan had u dit destijds natuurlijk al moeten hebben opgemerkt en direct actie hebben ondernomen. ook dan hebt u pech en staat lexa in haar recht. wel opgezegd en hier bevestiging van? dan kunt u weer naar lexa gaan hiermee en uw geld terugvragen.