Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 14-02-2021 10:03:42
Winkels & Webshops

Geen levering beterbed

Ach, mnedio januari iets besteld bij een groot internationaal warenhuis waar al meteen werd aangegeven dat de bezorging op 8 februari zou zijn maar het eergisteren nog niet het geval was. drukte, corona, sneeuwhinder etc. uiteindelijk eergisteren geannuleerd en opnieuw besteld met ophalen aan de vestiging: vandaag.

als al gezegd, indien niet wordt vokdaan aanbeloftes kunt u annuleren en zie verder o.a. https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu