Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ik99
Ik99 - 15-02-2021 22:06:30
Geldzaken & Recht

Blokker

Hanny is niet de enige. op 27 januari mijn herroepingsrecht gebruikt. 1 feb meldde de verkoper dat het bedrag €744 kon worden terug gestort. volgens blokker zou dat 14 dagen duren. fout, want de regles stellen dat binnen 14 dagen vanaf het herroepingsrecht, maar eigenlijk direct het geld moet worden terugbetaald.
na herhaaldelijk aandringen kreeg ik op 11 feb een bericht van de klantenservice dat het bedrag overgemaakt. toen ik op 15 feb navraag deed werd mij verteld dat het nog niet was gestort en dat de verwerking nog diverse werkdagen zou duren. waarschijnlijk op donderdag, dus 18 feb. 
blokker heeft het thuiswinkel waarborg, waar ik mijn klacht heb ingediend. die hebben ze doorgegeven, vandaar het bericht dat het was overgemaakt. 
thuiswinkel waarborg daar wederom op gewezen. ik vind dat blokker zijn thuiswinkel waarborg moet verleizen, want zij houden zich niet aan de regels. thuiswinkel waarborg geeft een zekere veiligheid. als die veiligheid niet wordt geboden, dan is dat misleiding en dat is strafbaar.