Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 17-02-2021 16:53:07
Computers & Telefonie

Koopovereenkomst ontbinden

1) de laptop is minder dan twee jaar oud dus u heeft volledige garantie. 2) de laptop was bij eerste moment van klagen jonger dan een half jaar dus de bewijslast ligt niet bij u maar bij bol.com. ik raad u wel aan met een andere laptop te demonstreren dat het bijvoorbeeld niet aan de kabel tussen scherm en laptop, danwel het scherm zelf ligt. kan geen kwaad.

er is wettelijk niets geregeld dat bol.com drie reparatiepogingen. datzeggen ze zelf. u heeft betaald voor een goede laptop en heeft bol.com de kans gegeven het ding te repareren danwel een gelijkwaardige andere laptop aan te bieden. als dit te lang duurt heeft u het wettelijk recht de koopovereenkomst te ontbinden en uw betaalde geld, inclusief verzendkosten, terug te ontvangen.