Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 19-02-2021 11:37:43
Geldzaken & Recht

Mag dit zomaar? abn

Beetje puzzelen met uw verhaal waaruit ik begrijp dat er geen geld meer op die rekening gestort kan worden. de vraag, is de adreswijziging overgenomen door de bank. over het stopzetten heeft u bericht gehad maar dit blijkbaar of niet ontvangen of over het hoofd gezien. tussen 10 sept. 2020 en 15 febr. 2021 zitten 5 maanden welke de bank u blijkbaar de gelegenheid heeft gegeven e.e.a. op te lossen. nu u hier niet op gereageerd hebt is de rekening stopgezet cq opgeheven zodat deze niet meer gebruikt kan worden voor zowel opnemen alsook storten door derde. wel merkwaardig dat de bank niets voor u kan betekenen en hier nog maar eens een gesprek aan gaan. helpt dat niet dan kunt u het advies van @heremietkreeft volgen en een klacht indienen.

ls ik lees nu in een reactie van u dat u inmiddels een rekening bij een andere bank heeft, dus zult u even geduld moeten hebben alvorens u die kan gebruiken. dat men uw telefoonnummer vraagd is niet ongebruikelijk omdat vaak de laatste 3 cijfers worden gebruikt ter controle. helaas zal u ook zelf alle financiële zaken zoals incasso's en stortingen zelf moeten doorgeven aan betreffende instanties ook al omdat opheffen van een rekening het blijkbaar moeilijk is. wat mij echter opvalt is waarom u dan niet bij de abn een nieuwe rekening kon openen.