Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 01-03-2021 19:01:52
Geldzaken & Recht

Digid

dat u, door voor u moverende redenen geen digid wilt gebruiken, okay, dat is aan u. mijn "verrassing" gisteren was echter: ik wilde aan mijn ohra een vraag stellen en normaliter kan ik dan met mijn digid inloggen. ik las tot mijn verrassing dat dit alleen nog maar kan via app. ze meesten van jullie weten dat ik geen mobiele telefoon heb, dus ook geen app. vandaag maar via de ouderwetse vaste telefoon mijn vraag gesteld: iemand bij menzis kreeg taxivervoer wel vergoed om naar ggd punten te gaan, dus informeerde ik daar naar, maar nee.


vandaag dus maar voor de afspraken gebeld: de eerste is in het ado stadion, tweede in holiday inn in leiden. fijn, niet. maar goed, na een heleboel gebel: "ik mag de woej daarvoor bellen" en zal ik worden vervoerd. maar waarom ik nu bij mijn ohra alleen nog maar per app kan inloggen, dat begrijp ik niet. vertel wat ik (waarschijnlijk) weer fout gelezen heb, best panel. m.a.w. ik ga morgen mijn belasting invullen en voor zover ik nu nog weet: dat kan (nog??) wel met mijn digig?