Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 04-03-2021 13:03:54
Vakantie & Reizen

Centerpacs boekt zelf huisje om zonder melding of akkoord?

Hallo ivana1991 , 

algemene verkoopvoorwaarden centerparcs , 

18. klachten 

ondanks alle zorgvuldigheid van center parcs kan het voorkomen dat u een gerechtvaardigde klacht
heeft. deze klacht dient u ter plaatse en direct aan de parkleiding voor te leggen om de leiding in de
gelegenheid te stellen e.e.a. onmiddellijk op te lossen. mocht de klacht niet naar tevredenheid worden
afgehandeld, dan heeft u tot uiterlijk 1 maand na vertrek uit het park de gelegenheid de klacht
schriftelijk in te dienen via
https://centerparcs.nl/klacht of per post aan center parcs, afdeling guest
relations, postbus 5199, 2900 ed capelle a/d ijssel. mocht ook dit niet tot een bevredigende oplossing
leiden, dan heeft u bij een verblijf in al onze parken tot uiterlijk 3 maanden na vertrek uit het park de
gelegenheid de klacht te laten behandelen door de geschillencommissie recreatie, postbus 90600, 2509
lp den haag, https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/recreatie (telefoon 070-
3105310). de beslissing van deze commissie heeft de kracht van bindend advies .


neem contact op met consuwijzer , klik op de rode regel . 

https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-acm-consuwijzer" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-acm-consuwijzer