Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 10-03-2021 13:45:49
Elektronica & TV

Bestelling van dennisdeal nog niet in huis.

Hallo janlida , 

de voorwaarden : 


artikel 2 - identiteit van de ondernemer


dennisdeal.com
iwab hong kong limited
room 701, 7/f fu fai comm ctr 27
hillier st sheng wan
hongkong 


kan mijn pakket vertragingen oplopen?


ja, door de toenemende online vraag naar artikelen in de huidige situatie kan je pakket helaas vertraging oplopen. wij doen er alles aan je in deze tijd extra gemak en service te blijven bieden, maar dus soms wat minder snel dan je van ons gewend bent.  de drukte bij post nl is extreem, vandaar dat ze in sommige gevalen vertraging oplopen


chinees nieuwjaar en de gevolgen

ons kantoor en magazijn zijn gesloten vanaf 6 februari t/m 19 februari 2021. order die na 2 februari worden geplaatst kunnen dus helaas niet altijd verwerkt worden.


wij zijn gevestigd in china en al onze medewerkers zullen naar familie gaan. in china is alles bijna 2 weken gesloten tijdens de nieuwsjaar wisseling, de miljoenen steden worden verlaten en fabrieken, kantoren, postkantoren sluiten allemaal. in europa is deze viering 1 dag, in china al jaren 2 volle weken.


door het chinese nieuwjaar kan uw order vertraagd worden, als bijvoorbeeld een product niet op voorraad is zijn wij afhankelijk van fabrieken en leveranciers voor her-bevoorading, deze sluiten ook de deuren dus alles komt dan tot stilstand. ook onze vervoerspartners zoals de lokale post nl sluiten.


wij zullen ons uiterste bent doen alle open orders z.s.m te versturen maar in sommige gevallen kan het dus voorkomen dat u vandaag besteld en dat uw order pas vanaf 19 februari verwerkt kan worden. hou hier rekening mee!



alle orders voor 2 feb doen wij ons uiterste best, alle order na 2 feb zullen pas vanaf 19 feb verwerkt kunnen worden. dank voor het begrip excuus voor het ongemak en wij houden u zo goed als mogelijk op de hoogte m.b.t uw order.  zodra uw order verzonden is krijgt u daarvan direct een email update. 


onze klantenservice blijft wel bereikbaar voor al uw vragen en zorgen. 

klachten , 

https://nederlandreview.nl/algemeen/dennisdeal-ervaringen-beoordelingen-reviews" target="_blank">https://nederlandreview.nl/algemeen/dennisdeal-ervaringen-beoordelingen-reviews 

https://www.klacht.nl/dennisdeal-com/" target="_blank">https://www.klacht.nl/dennisdeal-com/ 

https://www.ervaringen.nl/dennisdeal.com" target="_blank">https://www.ervaringen.nl/dennisdeal.com

controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels . , 

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen 

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/dropshipping-check-goed-waar-je-bestelt" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/dropshipping-check-goed-waar-je-bestelt