Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bi
BibiLulu - 10-03-2021 17:40:59
Winkels & Webshops

Ervaringen webshop remono ??

hallo,


ik had ook laarsjes besteld (bij aliexpres €14 zag ik later en bij hun €45) maar nog niks ontvangen. krijg ik een mail van remono dat het langer gaat duren. kreeg inmiddels van klarna een mail,om te betalen want ik had op achteraf betalen gekozen. die hebben het gepauzeerd tot 17 maart. inmiddels heb ik mijn bestelling geannuleerd want dat kon ten alle tijde en klarna op de hoogte gesteld.
kreeg net een mail van remono dat ik niet kan annuleren. meteen terug gemaild met de mededeling dat wanneer ik nog door hun lastig wordt gevallen ik naar de rechter stap. wat een oplichters zeg en het is niet alleen dit bedrijf. ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen.
nu eens afwachten wat ik nog aan mail krijg maar ik laat het er niet bij zitten.