Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Geert Gerritsen
Geert Gerritsen - 11-03-2021 16:14:09
Vakantie & Reizen

Bij wie ligt de bewijslast dat een bedrag betaald is?

het bedrag is 8 juni 2020 (!) door cheaptickets gestort, aldus hun zegsman. op 2 maart 2021  vroeg men mij na het zoveelste mailtje om mijn bankaccount gegevens te mailen, zodat ze het geld konden overmaken: dear geert, ​thank you for your email. 


due to change in your bank account details, we would like to request you to fill in your new bank details. if we receive your new bank details we will proceed with the payback. we therefore ask you to kindly share below details with us so we can transfer your refund: 


 


ik heb de gegevens gemaild en op 9 maart kreeg ik een mail van een andere medewerker dat het geld op 8 juni 2020 is overgemaakt: .


 


dear greet,  thank you for the provided information. this e-mail is to confirm that your refund has been successfully processed on 8 jun 2020 at 16:17 with eur 66.00    


please bear in mind that it depends on your bank or credit card company when you receive the money back into your account. we can’t influence their part of the refund process.​​​​


daarna is het weer stil.......  bizarre club, die cheaptickets.