Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 12-03-2021 12:38:50
Geldzaken & Recht

Te weinig betaald

het gaat hier om een "kennelijke fout" maar het is de vraag of je toch verplicht bent om de €100 als nog te moeten betalen.


als op de bordje van de xbox duidelijk deze prijs stond vermeld dan is het jammer voor de mm maar dan sta jij in je gelijk.


de verschil tussen wat je heb betaald en het werkelijke bedrag kon je namelijk niet weten omdat de xbox one er uit gaat en plaats maakt voor de series x.


stond de prijs wel goed zelfs dan is het maar de vraag of je ook de resterende €100 bij moet betalen het is namelijk zo dat de mm onzorgvuldig heeft gehandeld door niet de juiste prijs af te rekenen en failliet gaan ze er heus niet aan.


wat je het beste kan doen is bezwaar maken er tegen en zeggen dat je overtuigd was van de prijs omdat er door geen enkele medewerker je verteld is dat de prijs niet in orde was en dat als je de €100 toch betaald daar iets tegen over moet staan zoals een game of een extra controller.


wees maar brutaal het is hun fout geweest en niet de jouwe.


 


ls. 


stel dat jij te veel had betaald zouden ze dan ook contact met je hebben opgenomen?. 


dus nooit dat is een extratje in de kassa en jij had kunnen fluiten naar je centen omdat de bewijs dan bij jou neer wordt gelegen.
ook gaan ze echt geen rechtzaak ar van maken en zelfs dan nog kan je zeggen dat je in goedvertrouwen hebt gehandeld.