Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 17-03-2021 10:51:06
Winkels & Webshops

Problemen met dpd bezorging

Heeft u het contactformulier al benut? https://klantenservice.dpd.nl/topic/8mkdypfafebgjj5br/article/hkdi42u8bf8gt3as4" target="_blank">https://klantenservice.dpd.nl/topic/8mkdypfafebgjj5br/article/hkdi42u8bf8gt3as4  en indien nog altijd onbevredigende reacties: zend een klachtbrief, het beste aangetekend. dpd (nederland) b.v. 3.5. (11) westfields 1410. 5688ha oirschot.  en geadresseerd aan de directie.  voor een voorbeeld: https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven en u kunt uw klacht ook melden bij https://www.klachtenkompas.nl/" target="_blank">https://www.klachtenkompas.nl/ van de consumentenbond voor het verkrijgen van nadre aandacht.

ps. ik vergeet een heel belangrijke tip aangezien de verzender verantwoordelijk is voor juiste en adequate verzending: informeer de verzender over deze gang van zaken hetgeen vooral zinvol is als het een nederlandse webwinkel is.