Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 18-03-2021 23:44:50
Computers & Telefonie

Klacht over postnl

als u zich zou verdiepen in procedures, dan zou u snappen dat u op alle fronten verkeerd klaagt. u koopt iets bij een verkoper. deze verkoper schakelt een bezorgdienst in en zet alvast de zending in het systeem. de verkoper geeft daarin ook de maten en gewichten in. de bezorger plant alvast de bezorgdatum in om zo voldoende personeel in te kunnen zetten. en dan.... dan moet het pakket nog afgegeven worden aan de bezordienst. en daar gaat het veelal mis met de grotere pakketten. ik zou dus eerst gaan navragen bij platte tv of de tv daadwerkelijk verstuurd is.


en mocht dat zo zijn, dan is een vertraging echt niet zo vreemd te noemen in deze tijd. ik heb laatst bijna 4 weken moeten wachten op een pakje. ik ging er al vanuit dat die verloren zou zijn geraakt. 

in uw geval, het is pas donderdag, nog totaal geen reden tot paniek. sowieso hoeft dat niet, de wet beschermd de ontvanger. en uw beste vriend? ook daar geen zorgen om maken. als dat echt zo'n goede vriend is, dan heeft hij echt wel tijd voor u. ook op een later moment.