Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 19-03-2021 08:47:10
Computers & Telefonie

Klacht over postnl

Als je hier  je emailadres en ordernummer invult, dan zie je de bestelstatus van je tv.
https://www.plattetv.nl/bestelstatus" target="_blank">https://www.plattetv.nl/bestelstatus
en
wij versturen uw bestelling met postnl. zodra uw bestelling verzonden is krijgt u direct een verzendbevestiging per mail. in deze bevestiging vindt u de postnl-pakketcode. hiermee kunt u uw bestelling volgen op https://jouw.postnl.nl/?trc=dp-mpkt-bnr010612-mijnpakket" target="_blank">de website van postnl
https://www.plattetv.nl/extrainfo/bezorgen-en-afhalen-109.html" target="_blank">https://www.plattetv.nl/extrainfo/bezorgen-en-afhalen-109.html
en
als je platte tv hebt gebeld en je kreeg alleen het antwoord dat zij weten wat er met de tv gebeurd is, dan moet je niet laten afschepen. het is al geschreven, platte tv moet het oplossen. zij moeten de tv zoeken, niet jij.