Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ha

Hoe kan ik een internetfraude melden bij kassa?

Goedemorgen,

wij hebben op 8 januari 2 smartfit pro's serie 3 besteld bij smartfitpro.nl wij hebben hiervoor €159,90 betaald. we hebben bij deze site gekeken en de reviews waren daar goed. deze smartfit pro's zouden volgen dit bedrijf op 12 januari zijn verstuurd. volgens hun zou de levertijd tussen de 7 en 20 werkdagen zijn. wij hebben 24 februari een mail gestuurd waar de toestellen bleven. daar kregen wij gelijk bericht op dat de levertijd verlengd was vanwege corona en een snelle groei van het kleine bedrijf zoals hun schrijven. zij schreven toen dat de levertijd tussen de 3 en 6 weken zou zijn. wij hebben gewacht maar niks ontvangen. afgelopen maandag 15 maart weer maar een mail gestuurd met daarin dat we inmiddels op 9+ weken zitten en waar de toestellen blijven. maar nu blijft een reactie uit. ik vertrouwde het niet en ging verder op internet spitten. daaruit bleek dat alle slechte reviews bij hun verwijderd worden. hoe kunnen wij dit verder aanpakken aangezien zij niet meer reageren?