Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sw
swat1500 - 25-03-2021 19:32:26
Winkels & Webshops

Hello fresh wil me laten betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen.

U bent een abonnement met hello fresh aangegaan. als in de voorwaaden voor dit abonnement niet staat dat u de kosten van een niet geleverde bestelling kunt storneren maar dat verrekening via uw account plaats vindt dan staat hello fresh volledig in haar recht.
u kunt niet eenzijdig voorwaarden in uw voordeel gaan aanpassen.
ik vermoed zomaar dat u de voorwaarden niet of nauwelijks gelezen heeft.
heeft u bijvoorbeeld ook gecontroleerd of u het abonnement zonfer kosten per direct kon opzeggen?