Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Hello fresh wil me laten betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen.
Als ik bij c&a heren kleding bestel en kreeg een jurkje? sorry, dit jaar geen carnaval dus ga dat niet dragen.
met eten zelfde, ik lust zeker niet alles en andere leveren dan besteld?
wel leuk dat je €23,- kreeg maar €9,- niet geleverd dus netto maar €14,-
en wat doen ze een volgende keer?
helaas na enige zoeken en veel leeswerk gevonden, hun regels zijn vooraf te vinden, maar ik rekende hier ook niet op.
zelf had ik bij een foute levering + niet geleverde garnalen gewoon volle bedrag terug geboekt en retour gestuurd.
ik bepaal wat ik eet en bij de chinees gelden betere voorwaarden.
vooral met een vriezer vol uit eigen tuin dus zit op bepaalde goederen niet te wachten.
na de oogst juist veel uitgedeeld omdat vriezer vol zat en dat ga ik echt nooit kopen.
hallo, ik geef gratis verse... en dan heb ik ook dat lust ik niet buren.
gewoon prima, daar heb ik respect voor
denk dat dit topic hun vele klanten gaat kosten.
en of ze ooit een rechtzaak starten.... voor niet geleverde + bewezen niet bestelde geleverd?
denk dat elke rechter hier broodje gehakt bal van zal maken.