Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 26-03-2021 18:04:19
Winkels & Webshops

Hello fresh wil me laten betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen.

Tegoed

soms krijg je van hellofresh tegoed of krediet, bijvoorbeeld ter compensatie van een ontbrekend ingrediënt. dit wordt automatisch op jouw online account gezet. bij de volgende afschrijving wordt dit automatisch verrekend en je hoeft er niets voor te doen.


heb je een kortingcode op je volgende box? dan blijft het tegoed staan tot je geen boxen met korting meer hebt.


__hellofresh tegoed is niet inwisselbaar voor geld __
https://www.hellofresh.nl/about/faq?categoryid=nl-faq-betalingen-korting&questionid=nl-faq-item-betalingen-2" target="_blank">https://www.hellofresh.nl/about/faq?categoryid=nl-faq-betalingen-korting&questionid=nl-faq-item-betalingen-2

je had dus niet moeten storneren. met de volgende box kwam alles weer goed.
nu ga je ingewikkeld doen met storneren. en moet je €12 betalen.\
je zou gelijk hebben als je die €9 weer terug wilt hebben op je rekening als het zou gaan over koop en verkoop.
je bent echter lid geworden van die club en ze hebben hun eigen voorwaarden.