Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MH
MHane - 28-03-2021 14:43:21
Winkels & Webshops

Hello fresh wil me laten betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen.

Bedankt voor de reakties. nog even een aanvulling. ik heb eerst met hun gecommuniceerd via de chat om er met hun uit te komen. het geld op het account werd pas verrekend na een aantal weken omdat ik als beginnend klant maaltijdboxen ontving met korting. het geld op het account wordt pas verrekend als je maaltijden afneemt zonder korting. ik wist natuurlijk op dat moment nog helemaal niet of hello fresh me zou bevallen. ik had er nog niet mee gekookt. door hun reaktie op de chat was ik zo geschroken dat ik het bedrag zelf heb terug geboekt. want het zou een aantal boxen duren voor het verrekend werd en ik wist niet of ik er dan nog wel gebruik van zou maken. achteraf beviel het redelijk goed. maar dat wist ik toen nog niet.