Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 01-04-2021 09:08:07
Computers & Telefonie

Waarom ontvang ik geen email meer op mijn laptop?

De oplossing is meestal even opnieyw de e-mail programma's installeren en vaak kan 'systeemherstel' ook helpen.

uw opmerking dat u microsoft heeft benaderd en in het engels werd geantwoord verbaasd me. heeft u dit nummer  020-5001500 benut (https://www.microsoft.com/nl-nl/overnederland/contact.aspx" target="_blank">https://www.microsoft.com/nl-nl/overnederland/contact.aspx)   of deze https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus/" target="_blank">https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus/ 

een mogelijkheid is ook nog het benaderen van uw internet provider waar men u mogelijk ook kan helpen omdat e-mails via hun i-net binnenkomen en via telefoon via het mobiele net. 

aanpassing: ik zie in het forum inmiddels dit: 
je kunt via https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus/" target="_blank">deze pagina een terugbelverzoek indienen. of bellen met de klantenservice:

nederland: 020 500 1500


belgië: 02 503 31 13  (zie voor de bron mijn reactie op die aan @marita5)  maar het lijkt me toch beter om eerst uw i-net provider te benaderen.