Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 01-04-2021 10:54:30
Computers & Telefonie

Waarom ontvang ik geen email meer op mijn laptop?

De zgn foutcode ziet u denk ik rechts onder op het scherm. klik daar eens op en u kunt porecies zien wat er fout gaat. 3 van de 4 voltooid geeft aan dat er controle is uitgevoerd op nieuwe berichten maar dat mogelijk of het laatste bericht te groot is of het ontvangen/verzenden om een of andere reden is uitgeschakeld. dit kunt u zien door op de bovenste balk (naast start) te klikken op "verzend/ontvangen"  vervolgens op het driehoekje naast verzend/ontvangstgroepen. onderaan bij "postvak in" moet staan "verzend/ontvangen" uitschakelen. staat daar "inschakelen" klik daar dan op en moet het opgelost zijn. soms kan het ook zijn dat outlook na het opstarten deze melding geeft, klik dan een paar maal (onder start) op "alle mappen verzenden/ontvangen" (rechts boven) ook dat wil wel eens helpen. heb dit probleem ook een heel enkele keer maar wat hiervan de oorzaak is? blijkbaar heeft outlook dan wat meer tijd nodig om op te starten. heeft u kpn als provider, draai dan de selfcare tool deze kan ook het probleem oplossen.