Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi

Geen garantie zonder bon bij de ah

Gezien je geen bon hebt moet je idd bij philips aankloppen voor de garantie.

vaak krijg je bij philips afhankelijk van het apparaat 1 jaar extra garantie als je hem registreerd, 
op basis van het serienummer zou philips tevens kunnen zien wanneer deze gemaakt is. en hierop de garantie kunnen geven.

ah wil je geen garantie geven omdat zij niet weten of jij dat apparaat bij hun hebt gekocht of niet.
het kan namelijk net zo goed zijn dat je het apparaat uit een container hebt gehaald, en bij hun aan wil kloppen voor garantie, om dit te voorkomen vraag ah een bon om te bewijzen dat jij het daar hebt gekocht.