Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 02-04-2021 12:08:05
Garantie & Verzekeringen

Geen garantie zonder bon bij de ah

In dit geval is de kassabon tevens het garantiebewijs en die kassabon dient u zorgvuldig te bewaren. met een bankafschrift kunt u niets bewijzen omdat er een totaal bedrag op vermeldt staat en niet waaraan u dat bedrag besteedt heeft. ik vrees dat philips de reparatie niet uit kan voeren omdat u geen kassabon met daar op het model en serienummer kunt overleggen want ook philips stelt als voorwaarde dat er bewijs van aankoop noodzakelijk is. wat zou u doen als een klant uw winkel binnen komt met een defecte espresso machine en zegt die machine van u gekocht te hebben zonder aan te kunnen tonen dat dat ook zo is, u zou de klant te woord staan en daarna met meename van de machine vriendelijk de deur wijzen want dat de klant de kassabon kwijt is geraakt is uw probleem niet. dat laatste komt wel cru over maar zo werkt het garantie systeem wel en u bent degene die zonder aankoopbewijs toch aanspraak op garantie wil maken.