Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 11-04-2021 10:27:24
Geldzaken & Recht

Ongewild zijn de vluchten van mijn reisgenoten geannuleerd. wat zijn mijn rechten?

Als uw reisverzekeraar al aangeeft dat zij er weinig aan kunnen doen wegens gebrek aan bewijs is de methode benutten die @sjoppy aangeeft maar dan geldt dan m.i. ook 'wie niet waagt die niet wint' of wel wie niet vraagt nooit krijgt. 'niet geschoten, altijd mis'.

mogelijk is toch in uw voordeel indien u heel heldr kunt maken dat u niet zelf via de website heeft geannuleerd. 
ik vind het wel merkwaardig dat een fout van een servicemedwerker niet hersteld zou kunnen worden geef dat dan ook aan.

u zou er zelfs nog een brief aan kunnen besteden met als voorbeeld deze https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ op basis van uw probleem stelling aan te passen met o.a. de bevestiging van de leidinggevende   waarvan het aangetekend verzenden € 13,50 kost. indien u ook daar dan '0' op uw request krijgt is het mn.i. absoluut niet zinnig om er dan nog meer kosten aan te besteden.  verder procedueren kan u dan veel meer geld kosten. hopelijk reageert men bij transavia wel op basis van coulanc, zeker is het niet.

ps. maak de brief dus niet te streng maar meer als vraag voor begrip .