Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 12-04-2021 11:21:17
Geldzaken & Recht

Telefonisch consult

Als een bestaande afspraak wordt verzet door het ziekenhuis is dat geen consult. daarvoor hoeft u niet te betalen. bij een consult gaat het om een inhoudelijk gesprek, dus over een
aandoening bij u waarover u wordt geinformeerd. u zegt dat u niets mankeert, toch heeft het ziekenhuis een afspraak verzet dus u had blijkbaar wel een afspraak. die kunt u afzeggen
als u dat op tijd doet. ook daarvoor hoeft u niet te betalen. waarvoor u wel moet betalen is de reden waarom u in eerste instantie een afspraak heeft gemaakt. als dat nog niet is
gebeurd dan krijgt u daarvoor ws de rekening.