Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
keesbakels - 13-04-2021 17:27:46
Huishouden & Energie

Albert heijn app

goedemiddag forumleden,


ik zie dat meerdere leden problemen hebben met de ah app. dit zijn de onze:
zowel mijn partner als ik gebruiken de ah-app en sparen zo de koopzegels. afgelopen weekend werkten ze plotseling bij beiden niet meer. na enige chatwisseling bleek de app er uit te liggen. storing bij ah dus. maandag kon ik mijn app weer opstarten door het wachtwoord opnieuw in te voeren. bij mijn partner werd het wachtwoord geweigerd. dan maar klikken op "wachtwoord vergeten". er wordt dan een mailtje naar het bijbehorende adres verzonden. helaas kwam geen enkel mailtje aan en zat er ook niets in de spambox. vandaag met ah gebeld. volgens hun lag het aan tele2. die zou no-reply mailtjes weigeren. vervolgens tele2 gebeld: ligt niet aan ons. het moet aan ah liggen. ja, wat nu te doen.


merkwaardig, we hebben beiden tele2. bij mij komen no-reply mailtjes zonder mankeren binnen bij mij partner ook, behalve die van ah.  iemand hier ervaring mee en ook met een goede oplossing?


m.vr.gr. kees