Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 15-04-2021 17:56:39
Winkels & Webshops

Verkoper namens bol weigert volledige terugbetaling van mijn retourzending

Inbdien dit mij zou zijn overkomen zou ik hebben gemeld dat de speciale parketborstel niet naar behoren functioneerde en daar een vervanger voor gevraagd (met terugzenden van die borstel) ik zou niet de gehele stofzuiger hebben mneegestuurd.

mijn advies nu is, meld dat u de stofzuiger terug wenst te ontvangen met wel een andere borstel. het probleem is verder wel dat recht hebben op iets soms kan betekenen (helaas soms ook wat vaker) dat u de nodige moeite moet doen om dan ook uw recht te krijgen. m.b.t. dat vragen kunt u mogelijk   https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">deze brief als voorbeeld benutten: 

let op dat ames degene is die verantwoordelijk is en niet bol.com. een andere optie is dan toch maar de 75% accepteren