Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Klantenservice
Als je het retour brengt bij willekeurige vestiging met de reden; schade / niet compleet dan moeten ze dat accepteren.
zij moeten het retour sturen naar centrale magazijn en dat ze het niet verkopen, niet jou probleem.
of het eigen of francise is, maakte niets uit.
als je jezelf aansluit bij een keten is het gewoon verplicht dit af te handelen, tenzij ze een product verkopen dat zij alleen hebben.
die zitten er ook tussen.
een praxis maakte ook bootjes, online of elders niet leverbaar...
maar normale online goederen, die mogen via elke vestiging terug na maken afspraak.
link staat hier boven al.