Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ik ben opgelicht via internet, duur beeldscherm nooit geleverd, wat nu?

€624,- voor een gebruikt product?

deze 27"apple moet  eerst nagekeken zijn voor ze deze afleveren en bij ziekte....
covid 19 kan maanden duren en  ik lees niet hoeveel er daar werken!

bij afhalen €15,- korting, maar je kunt  gelijk testen of het wel werkte en geen afgetrapte oude zooi is.
vooral als je gelijk wilde gebruiken en een week is dan al lang....

ophalen koste tijd en  brandstof maar dan heb je zekerheid.
mijn eigen website ook offline gehaald, heb nog  1½ werk  klaar staan dat eerst afgehandeld moet worden.
ja, iedereen wil een perfecte woning maar de gestegen hout prijzen en  ik weiger duur personeel aan te nemen die risico vormt van slordig  in elkaar rammen in plaats van foutloze oplevering...        maar een griepje?  als je enkele weken later  achter komt dat het covid19 is en zwaarder...   sterkte vermoedens maar  elke ziekte kan  langer duren.... 
wel netjes dat ze het  zo melden  en  zolang zij niets weten  is  er ook geen info mogelijk.

u heeft risico genomen door online te bestellen en niet af te halen.