Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 22-04-2021 15:46:49
Computers & Telefonie

Ik ben opgelicht via internet, duur beeldscherm nooit geleverd, wat nu?

"we"? ik doe niet mee.
zie ook de andere reacties w.b. al dan niet oplichten.
maar u stelt hier een vraag als ondernemer, u kunt daarvoor beter terecht bij higherlevel, website voor ondernemers. u zit nu op een consumentensite.


https://www.higherlevel.nl/" target="_blank">https://www.higherlevel.nl/

dat is veel geld voor een tweedehandsje en dan ook nog via internet?
hoeveel tijd zit tussen het annuleren van uw bestelling, geld terug vragen en uw vraag hier plaatsen?
wat staat in de voorwaarden van die site, en waarom heeft u niet vooraf een onderzoekje naar het bedrijf gedaan?