Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Laptop opgestuurd voor reparatie: al twee maanden zoek

Hoe is deze opgestuurd?

als je  de afzender op de doos zet,  en ze openen en gaan repareren,  dan kan de doos zoekraken......

ook komt er regelmatig een retour  binnen met losse brief erin,   zie je die of niet?

ik had voor retour of reparatie altijd de vraag;   plak je naam, klant nr en order nr erop......

een binnengekomen maar zoek geraakte doos?   dat gaat vaker fout,  werkbank voor met dozen achter je en  apparaten voor je!
heb je alle voorwaarden goed gelezen en daaraan foutloos voldaan?

de meeste klachten over mijn firma waren ook van  afzender op doos en verder niets,  of nu retour of reparatie was...
ze weten niet hoeveel er retour en voor reparatie  binnen kwam en zoek dat maar eens uit.

als je niet doet wat hun systeem eiste kan  elk apparaat zoek raken.
en als je dagelijks ging  appen en mailen,  dan blokkeren ze die als gezeur,  1x en  rustig afwachten.

ook ik kreeg vaak via email of app   berichten  die niet compleet waren.
een vraag waar blijft mijn ding?  welk ding van wie?   geen naam of geen klant nr  of alleen mijn  bosch.... boormachine of wasmachine?
vergeet niet dat vele bedrijven vaak meerdere afdelingen hebben en een halve vraag  word gewoon weggegooid, uitzoeken koste veel tijd en leverde vaak niets op.