Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mag een verzekeraar (de amersfoortse/a.s.r.) je zo in de kou laten staan?

Zie als aanvulling op al gegeven reacties deze info: 'als een klant een klacht heeft, dan dient de verzekeraar deze af te handelen volgens een vaste procedure. het verbond vindt het erg belangrijk dat klachtbehandeling in de branche goed is geregeld. de verantwoordelijkheid daarvoor ligt bij de verzekeraar. de richtlijn interne klachtenbehandeling helpt de verzekeraar hierbij'.



https://www.verzekeraars.nl/branche/zelfregulering/klachten-en-tuchtrecht#:~:text=als%20een%20klant%20een%20klacht%20heeft%2c%20dan%20dient,de%20richtlijn%20interne%20klachtenbehandeling%20helpt%20de%20verzekeraar%20hierbij." target="_blank">klachten en tuchtrecht - verzekeraars 

heeft u een rechtsbijstandsverzekering, schakel die dan in of vraag om bijstand bij http://www.juridishloket.nl" target="_blank">www.juridischloket.nl

zie aanvullend ook deze info https://www.mijn-asr-ervaringen.nl/pissigheid/" target="_blank">asr pissigheid | mijn a.s.r. ervaringen (mijn-asr-ervaringen.nl) en dien dus ook een klacht in bij https://www.klachtenkompas.nl/" target="_blank">https://www.klachtenkompas.nl/ gratis van de consumentenbond.