Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 04-05-2021 08:27:49
Winkels & Webshops

Retour pakket naar brandfield.nl zoek. wie is verantwoordelijk?

Je hebt het pakket teruggestuurd zoals je elk pakket terugstuurt. inpakken, adreslabel er op en naar een postnl punt brengen.
heb je intussen al contact opgenomen met postnl?
en heb je via de track &trace code kunnen achterhalen waar het mis gegaan is? 
want jij bent als verzender er verantwoordelijk voor dat het pakket aankomt.
dat is niet anders als je het pakket naar een antwoordnummer moet sturen ipv aan huisadres.
bij een antwoordnummer betaalt de verzender de standaard verzendkosten, meer niet.
omdat het een waardevol pakket was, had je na moeten denken of je dit pakket zo wel wilde versturen. 
of zoals marita5 heeft geschreven, even verder moeten kijken op de website, want daar kon je alle informatie vinden.
heb je niet gedaan, dus die €699 ben je kwijt.
het kan voorkomen dat de webshop wel verantwoordelijk is voor het zoekraken van een pakket. dat gebeurt als het produkt wat je ontvangen hebt stuk is. dan moet je het pakket volgens de instructies van de webshop terugsturen en dan hoef je alleen het verzendbewijs te laten zien,
dat is hier niet het geval. je wilde alleen gebruik maken van je herroepingsrecht. en je blijft zelf verantwoordelijk voor de verzending.