Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Wasmachine
Dit word kip & ei verhaal......
u moet aantonen dat u geen schade zelf aan het glas heeft veroorzaakt.
jeans met open rits kan leuke krasje maken en dan is glasbreuk mogelijk.
maar hoe kan een fabriek aantonen dat het geen productie fout was door spanning in het glazen deurtje?
alleen binnen glas, mijn miele, iets duurder als deze beko adviseerde ritsen en zo dicht te doen ter voorkoming schade
aan overige kleding en machine.
net als binnenstebuiten draai verhaal... ik doe dat zelden en pleur ook gewoon erin!
er tikte wel eens iets tegen dat raampje en alleen een bovenlader zal dit nooit hebben...
als je beko belde komt er een landelijke organisatie met voorrijkosten bij.
een plaatselijke monteur of complete duur zelf vervangen is voordeliger.
het probleem is dat je na ½ jaar moet u aantonen dat het garantie is, en dat lijkt mijn erg moeilijk te doen.
en 11 mei vind ik redelijk, ze hebben veel werk en zitten niet elke dag in jou regio....
de planning probeerde altijd meerdere bij elkaar op 1 dag te zetten.