Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 07-05-2021 19:26:24
Winkels & Webshops

Bedrijf wil 125€ niet terugbetalen door ontbreken orginele verpakking

mijn vraag is dus of dit mag? ik vind het een te hoog bedrag voor wat het is.

los van uw vraag: hoe zou u het vinden als u er achter zou komen dat uw ontvangen bed 1 of meerdere keren eerder verkocht/retourgenomen zou zijn? juist een bed moet je proberen in een beddenwinkel, kan je proberen of het goed/mindergoed/slecht/heel slecht ligt.

nu moeten zij het bed reinigen, nieuwe verpakking regelen enz.  en ja, dat mag u betalen. als u de verpakking had bewaard had u nu € 125 bespaard. ga even in de spreekwoordelijke schoenen staan van de verkoper, zou u het dan ook maar voor zoete koek nemen? dacht ik niet.