Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Henk De Zevende
Henk De Zevende - 07-05-2021 20:26:36
Winkels & Webshops

Bedrijf wil 125€ niet terugbetalen door ontbreken orginele verpakking

Dat ligt gecompliceerd. u maakt, wat mij betreft, de klassieke fout uw retourrecht te willen gebruiken voor iets waar het niet voor bedoeld is. u heeft het bed in gebruik genomen en hebt een discussie over een gebrek. u hoort een leverancier de kans te geven dat gebrek recht te zetten door reparatie of vervanging. u gaat echter alsnog retourneren en loopt nu aan tegen de terechte claim van de leverancier dat de verpakking ontbreekt. de wet geeft natuurlijk niet aan wat men daarvoor mag rekenen maar €125 is heel fors dus eerst nog maar eens in discussie met de leverancier.