Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 08-05-2021 08:46:38
Winkels & Webshops

Bedrijf wil 125€ niet terugbetalen door ontbreken orginele verpakking

Jullie hebben gekozen voor het herroepingsrecht  en niet voor de 30 dagen slaapgarantie.
met 30 dagen slaapgarantie hadden jullie het bed minimaal 14 dagen kunnen gebruiken en je geld terug gekregen.
als je in de algemene voorwaarden  kijkt naar uitsluiting herroepingsrecht staat dat  voor producten die in gebruik genomen zijn geen herroepingsrecht geldt.volgens de voorwaarden hadden jullie het bed niet meer kunnen terugsturen.
jullie hebben het bed in gebruik genomen, er meer dan 1 week op geslapen en de verpakking weggegooid.
ondanks dat er 1 poot niet onder het bed paste.
desondanks heeft beddenplein het bed teruggenomen, maar er is waardevermindering door het slapen en je hebt het bed onverpakt meegegeven aan de vervoerder. die vervoerder kost €25. zit die €25 bij die €125 in?
dus schoon zal het bed niet meer zijn en niet meer voor de volle prijs weer verkoopbaar.
het zal dus niet alleen gaan om het ontbreken van de originele verpakking. 
https://www.beddenplein.nl/service/general-terms-conditions/" target="_blank">https://www.beddenplein.nl/service/general-terms-conditions/