Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Al
Alletvonderdelen - 16-05-2021 14:35:58
Elektronica & TV

Tv

Hallo,

ik heb intern 7 jaar ervaring bij philips. ook met dit soort problemen.

het kan ingewikkeld zijn maar hoeft niet. de vraag is natuurlijk wat is het probleem en is de tv 2 jaar of 2 jaar en 15 dagen? je hebt namelijk conform fabrieksgarantie 2 jaar en 14 dagen garantie. er zijn dus veel opties om dit aan te kaarten enerzijds bij philips anderzijds bij platte tv die als winkel verantwoordelijk is na verkoop en de verwachte levensduur is zeker meer dan 2 of zelfs 3 jaar.

wellicht kunt u per email me op de hoogte brengen van het exacte model en serienummer en het probleem en de exacte aankoopdatum.
ook verneem ik graag contact welke u al hebt gehad met enerzijds platte tv en anderzijds philips. ik heb nog wel wat connecties intern en het gaat zeker tot een bevredigende oplossing leiden kan ik u verzekeren.
[edit redactie, links van commerciƫle of promotionele aard zijn niet toegestaan. wilt u helpen of adviseren? doe dat dan hier, op het forum]