Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 01-06-2021 09:59:08
Elektronica & TV

Ondertiteling zonder teletekst

Als uw toestel inderdaad geen teletekst mogelijkheid meer geeft (m.i. wel merkwaardig aangezien teletelkst nog steeds door diverse zenders wordt geleverd) is het m.i. een kwestie om uw vraag te stellen bij degene die de tv aan u heeft verkocht. als u 'slechthorendheid'niet heeft gemeld aan de verkoper zal het een lastige kwestie zijn om dat er m.i. dan geen sprake is van wettelijke garantie. https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantietermijn/garantie-binnen-garantietermijn" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantietermijn/garantie-binnen-garantietermijn

 


https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten u kunt ook navraag doen bij consuwijzer hoe eventueel te handelen in deze.

aanvullend: ik kijk net even op het i-net met zoeknaam tv zonder teletekst en zie daar verwijzingen naar providers die dan wel leveren. het kan dus ook een kwestie zijn van (dan eerst) benaderen van de helpdesk/servicedesk van uw provider.

(let even op, uw vraag staat er ook al. )