Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gw
gwp - 08-06-2021 15:45:08
Computers & Telefonie

T-mobile internet

goedendag
ik begrijp uw probleem niet helemaal. op een t-mobile zyxel t50 router kun je gewoon portforwarding instellen. dat wordt door heel veel mensen gebruikt (ikzelf heb er ook een paar ingesteld) en het werkt gewoon naar behoren. tegenwoordig hoort poortforwarding eigenlijk tot de basis eigenschappen van een router.


of u moet heel specifieke eisen hebben, maar die heeft u hier niet gegeven.
ik zou dus zeggen: het kan gewoon met uw zyxel modem. als de helpdeskmedewerker van t-mobile het niet weet, dan vraagt u naar een collega of, beter, kijk de t-mobile community op internet eens door. ongetwijfeld vindt u daar informatie of kunt u daar uw vraag kwijt. 
van slechte service bij t-mobile is volgens mij geen sprake, hooguit trof u een helpdek medewerker die niet helemaal op de hoogte was. 

ter aanvulling: kies bij het instellen van portforwarding voor interface vd_internet , eth_internet  of adsl_internet, afhankelijk van uw aansluiting (vdsl, glas of adsl).