Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 10-06-2021 09:33:52
Elektronica & TV

Globalxs schiet tekort met tv

Zie aanvullend ook deze: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider en deze https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/

 het komt mij voor dat u nog onvoldoende reden heeft om een in gebreke stelling te doen en ook ik adviseer om de geven tipo van acm (consuwijzer) en consumentenbond te volgen resp. zeld de geschillencommissie te benaderen. zie voor achtergrond info m.b.t. in gebreke stelling: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ 


zie evntueel ook nog: - het juridisch loket, tel. 0900 - 8020 (25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus je gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl


- consuwijzer, het consumentenloket van de autoriteit consument en markt (acm), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl/" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl